قبل از خرید تصفیه‌کننده هوا، موارد زیر را در نظر بگیرید:

دور همی

به وبلاگ من خوش آمدید

:: اسپرت اریو
:: اپشن اریو z300
:: کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دور همی و آدرس noghtehchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








قبل از خرید تصفیه‌کننده هوا، موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

• آیا از علائم آلرژی فصلی رنج می‌برید؟
• آیا به بیماری آسم دچار هستید؟
• آیا شما یک فضا را بازسازی کرده‌اید و نیاز به رهایی از گرد و غبار و یا بخارهای رنگ دارید؟
• آیا شما مستعد ابتلا به بیماری هستید و می خواهید با استفاده از کشتن باکتری‌ها و ویروس‌ها، هوای خانه خود را عاری از هرگونه آلودگی کنید؟
• آیا حیوانات خانگی دارید و می‌خواهید موها و یا بوها را از بین ببرید؟
• آیا می‌خواهید از دود سیگار و یا بوی آن خلاص شوید؟


پاسخ به این سوالات می تواند راهنمای خوبی برای خرید شما باشد.
هنگامی که دلیل اصلی برای خرید یک دستگاه تصفیه‌هوا را مشخص کنید، بعد از آن می‌دانید که به چه نوع فیلتری نیاز دارید.
اگر شما برای خرید دستگاه تصفیه‌هوا جستجو کرده باشید، مطمئنا متوجه شده‌اید که صدها نوع مختلف در برندهای متفاوت برای خرید وجود دارد. اما بدانید که تنها چهار نوع اصلی از تکنولوژی فیلتراسیون هوا وجود دارد که این دستگاه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

 

چرا به دستگاه تصفیه هوا نیاز دارم؟
هنگام انتخاب دستگاه تصفیه هوا، ابتدا نیازهای کیفیت هوای داخل را در نظر بگیرید. اگر آلرژی دارید، باید دستگاه تصفیه هوای طراحی شده برای تسکین آلرژی را تهیه کنید. این مدل‌های تصفیه کننده هوا دارای فیلتر HEPA یا فیلتر هوای ذرات ریز با کارایی بالا هستند، که ثابت شده 99.97% آلرژن های متداول موجود در هوا را تا اندازه ۰/۳ میکرون و بزرگتر را حذف می‌کند. این آلوده کننده‌ها شامل گرده گل و گیاهان ، غبار، گرد و خاک، اسپور قارچ، حشرات و لاروها، پرز و موی حیوانات خانگی و... هستند. انواع دستگاه تصفیه هوا که مجهز به فیلتر HEPA هستند، موثرترین تصفیه کننده هوا در بازار محسوب می شوند.

HEPA air purifiersفیلتر هپا دستگاه تصفیه هوا

اگر از آسم رنج می‌برید یا اگر نشانه‌های آسم با بو و آلاینده های شیمیایی بیشتر می‌شود، به دستگاه تصفیه هوای رفع بو و مواد شیمیایی و دستگاه تصفیه هوای رفع آسم نیاز دارید. این تصفیه‌کننده‌های هوا دارای فیلتراسیون بو و مواد شیمیایی و همچنین فیلترهای HEPA برای حذف ذرات آلرژی‌زا هستند. گزینه های دیگر، دستگاه تصفیه دود، مخصوص از بین بردن دود سیگار، دوده شومینه و بخاری و سایر دودهای مرتبط که می‌توانند شرایط تنفسی موجود را بدتر کرده یا باعث بوی نامطبوع در محیط شما شوند، طراحی شده اند.

اگر حساسیت شدید به مواد شیمیایی دارید، باید دستگاه تصفیه هوا برای چندین ماده حساس شیمیایی (MCS) را در نظر بگیرید. این مدل‌های دستگاه تصفیه هوا دارای فیلتراسیون بو و مواد شیمیایی بیشتری هستند و اغلب از موادی ساخته شده‌اند که مواد شیمیایی را بصورت گاز در هوا وارد نمی کنند و علائم آسم شما را تشدید نمی‌کنند.

در نهایت، اگر به دنبال یک دستگاه تصفیه هوای همه منظوره برای بهبود کیفیت هوا در محیط داخل و ایجاد هوایی سالم و پاکتر در خانه‌ هستید، می‌توانید تمام دستگاه های تصفیه هوا را براساس اندازه اتاق، برند، فیلتراسیون، ویژگی‌ها و حتی رنگ انتخاب کنید. ما یافتن مدل مناسب با نیازهای شما را برایتان آسان کرده‌ایم.

 

چه سایزی از دستگاه‌ تصفیه هوا را نیاز دارم؟
برای انتخاب دستگاه تصفیه هوا با اندازه مناسب نیازهای شما، متراژ فضایی که می‌خواهید تصفیه کنید را در نظر بگیرید. با محاسبه طول و عرض فضای تصفیه به متر و ضرب این دو عدد می‌توانید متر مربع فضا را محاسبه کنید. با داشتن این عدد، تصفیه هوایی را پیدا کنید که فضای مورد نظر شما را پوشش دهد.

Size Air Purifier اندازه های مختلف دستگاه تصفیه هوا

اگر آلرژی یا آسم دارید و به دنبال تصفیه هوایی هستید که به مدیریت این علائم کمک کند، باید به دنبال دستگاه تصفیه هوایی باشد که در هر ساعت بتواند بخش زیادی از هوا را تصفیه کند. تصفیه هوا در هر ساعت Air Change per Hour یا به اختصار ACH ، به تعداد دفعاتی که دستگاه تصفیه هوا می‌تواند کل حجم هوا را در فضای تصفیه، هر ساعت فیلتر کند، اشاره دارد.

دستگاه تصفیه هوایی که می‌تواند هوا را حداقل 4 بار در ساعت تصفیه کند بهترین گزینه برای افرادی است که از آلرژی و آسم رنج می‌برند. نرخ 4 بار تصفیه هوا در ساعت اطمینان می‌دهد که دستگاه تصفیه هوا کاملا هوا را تمیز کرده و هرگونه مواد آلرژی‌زای بسیار کوچک که باعث تشدید علائم می‌شوند را در حد امکان فیلتر می‌کند تا تنفس شما آسان باشد.

به هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا با ACH، به دنبال مشخصات «اندازه اتاق برای ACH 4» باشید. این مدل از دستگاه تصفیه هوا هر ساعت، 4 بار هوا را عوض میکند. توجه داشته باشید که این عدد را با فضای مترمربع مورد نیاز تطبیق دهید تا مدلی با اندازه مناسب را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از نرخ CFM (فوت معکب هوای تصفیه شده در دقیقه) برای محاسبه فوت مربع مورد نظر برای تصفیه هوا برای رسیدن به 4 بار تصفیه هوا در ساعت برسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لوازم دیجیتال، لوازم جانبی موبایل، لوازم خانگی، لوازم کامپیوتر، خرید دوربین هندی کم، خرید کامپیوتر رومیزی، خرید ماشین لباسشوئی خانگی، خرید اسپیکر، خرید یخچال ساید بای ساید، خرید مایکروفر، راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا، دستگاه تصفیه هوا، ماساژور برقی، آشنایی با عملکرد تلویزیون های OLED&QOLED، ،
:: برچسب‌ها: فروش تصفیه هوا, تصفیه کننده هوا خودرو, تصفيه کننده هوا هون فرش مدل xj3800, تصفیه هوا ایرانی, تصفیه هوا نئوتک, دستگاه تصفیه هوای پویا, دستگاه تصفیه هوا توشیبا, قیمت دستگاه تصفیه هوا در بانه, ,
نوشته شده توسط Maryam Khayami در دو شنبه 27 بهمن 1397

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by noghtehchin