پروژکتورهای جیبی

دور همی

به وبلاگ من خوش آمدید

:: اسپرت اریو
:: اپشن اریو z300
:: کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دور همی و آدرس noghtehchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








پروژکتورهای جیبی


‏: ‏‎(Pocket Projectors)‎پروژکتورهای جیبی


محدوده روشنایی در پروژکتورهای جیبی امروزه بین 200 و 800 لومن بوده و‎ ‎اکثریت دارای ‏رزولوشن ‏WXGA‏ یا پایین تر هستند. وزن آنها کمتر از یک کیلوگرم بوده و توانایی نمایش تصاویر ‏بزرگ و بیشتر از 65 اینچ را هم دارند.‏

بهترین پروژکتورهای جیبی

 

دستگاه Mobile Cinema i70 ساخت شرکت AIPTEK یکی از بهترین پروژکتورهای جیبی قابل حمل است که وزن بسیار کمی دارد. این پروژکتور همچنین قابلیت اتصال اتصال اینترنتی Wi-fi را در خود دارد و می‌تواند محتوای لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن همراه هوشمند شما را بدون سیم و کابل‌های مزاحم، پخش کند. تنها کافی است از طریق AirPlay یا MiraCast به کمک تلفن‌های همراه هوشمند یا تبلت به این پروژکتور متصل شوید. دستگاه‌های دیگر را هم می‌توانید از طربق کابل HDMI تعبیه شده متصل کنید.

فناوری DLP استفاده شده در این مدل که در سینماها به کار می‌رود، تصاویری با رنگ‌های زنده و کنتراست بالا تولید می‌کند. باتری داخلی این مدل پروژکتور، آن را به دستگاهی تبدیل کرده است که به منبع برق نیازی ندارد و می‌تواند در هر مکانی مورد استفاده قرار بگیرد.

با پروژکتور جیبی ایپتک مدل Mobile Cinema i70 می‌توانید سینمای شخصی خود را لحظه به لحظه به همراه داشته باشید و تصاویری به بزرگی ۸۰ اینچ خلق کنید. حدود قیمت این پروژکتور یک میلیون و دویست و چهل هزار تومان است.

 

بهترین پروژکتورهای جیبی

 

نام پروژکتور جیبی فیلیپس مدل PPX4350 در بین بهترین پروژکتورهای جیبی، خودنمایی می‌کند. این مدل در مقایسه با دیگر مدل‌ها، ابعاد بسیار کوچکی دارد و می‌توان گفت کمی از یک ماوس کوچکتر است. در نگاه اول شاید باورتان نشود که این وسیله یک پروژکتور است و می‌تواند تصویری در ابعاد ۱۲۰ اینچ را روی پرده نمایش دهد.

این پروژکتور از سیستم DLP با لامپ LED استفاده می‌کند. طول عمر لامپ آنقدر هست که با طول عمر دستگاه برابری می‌کند. بهتر است این دستگاه را نهایتا تا ۲۸۵ سانتی‌متر از دیوار دور کنید تا تصویری در ابعاد ۱۲۰ اینچ داشته باشید. البته بدیهی است که باید تصویر را در محیطی تاریک و روی دیواری تمام سفید ایجاد کنید.

پروژکتور جیبی فیلیپس مدل PPX4350 به حافظه داخلی چهار گیگابایتی مجهز شده که برای نگه‌داری فایل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند فرمت‌های مختلف صوتی، تصویری و ویدئویی را پخش کند. حدود قیمت این دستگاه، یک میلیون و ششصد هزار تومان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لوازم دیجیتال، لوازم جانبی موبایل، لوازم خانگی، لوازم کامپیوتر، خرید دوربین هندی کم، خرید کامپیوتر رومیزی، خرید ماشین لباسشوئی خانگی، خرید اسپیکر، خرید یخچال ساید بای ساید، خرید مایکروفر، راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا، دستگاه تصفیه هوا، ماساژور برقی، آشنایی با عملکرد تلویزیون های OLED&QOLED، ،
:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور جیبی سامسونگ, ویدئو پروژکتور جیبی سونی, ویدئو پروژکتور جیبی ارزان, بهترین ویدئو پروژکتور جیبی, مینی پروژکتور, بهترین پروژکتور جیبی, پروژکتور جيبي سوني مدل mp-cl1a, ویدئو پروژکتور ارزان قیمت, ,
نوشته شده توسط Maryam Khayami در دو شنبه 3 فروردين 1397

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by noghtehchin